Overslaan en naar de inhoud gaan

Even heerlijk onthaasten met de livestream van je billboard-campagne

Hillenaar biedt klanten de ultieme vorm van slow-tv aan: onbeperkt met de webcam kijken naar je campagne op een reclamemast.
Een beeld uit de livestream bij een reclamemast bij Breda.
Een beeld uit de livestream bij een reclamemast bij Breda.
Een beeld uit de livestream bij een reclamemast bij Breda.
Een beeld uit de livestream bij een reclamemast bij Breda.

Het is officieel een manier om ‘stukje transparantie’ te bieden aan adverteerders. Om ze te laten zien wat er met hun campagne in een reclamemast gebeurt.

related partner content for mobile comes here

Maar stiekem is het natuurlijk de beste onthaast-televisie die je drukbezette marketeers en adverteerders kunt voorschotelen.

Hillenaar Outdoor weet hoe het aan stressreductie kan doen bij zijn klanten. Het biedt adverteerders voortaan de mogelijkheid om hun campagnes live via de webcam te volgen.

Zo kunnen ze heerlijk even rustig kijken naar… ja naar wat eigenlijk? Het laat zich het beste omschrijven als het grote niets. Een digitaal scherm op een reclamemast met een advertentie. En dan weer een andere advertentie. En weer een. En weer ee…… zzzzz

Volledig tot rust

Het past in de traditie van slow-tv, van het kijken naar een Kerkuil-paartje dat zijn nestje heeft gebouwd en nu zijn eieren uitbroedt. Van het volgen van een schip dat in rustig vaarwater de stille oceaan doorkruist. Of van het live meekijken hoe gras groeit.

Je komt er volledig van tot rust.

Onbeperkt kijken

Hoe werkt het? Het grootste deel van het Hillenaar-netwerk - het snelgroeiende netwerk benadrukt de exploitant - is uitgerust met webcams. De klant ontvangt in de campagneweek een bericht met een link naar de livestream. Vervolgens verschijnen de beelden op het scherm.

‘De adverteerder kan ze onbeperkt bekijken’, aldus Hillenaar-ceo Peter Heemskerk. 'Wij vallen graag op door onze bijzondere service. Alles draait bij ons om de effectiviteit van campagnes en tevreden adverteerders. Daar hoort ook een stuk rapportage bij.’

Verslavingsgevaar

En laat er aan dat stuk nou grote behoefte zijn. Omdat ‘adverteerders willen zien dat hun marketingeuro’s goed besteed worden’, volgens Heemskerk, maar uiteraard ook voor de ontspanning

Enkelen van hen gebruiken de slow-service al, en dat blijkt niet zonder gevaar waarschuwt de ceo: ‘Het is wel erg verslavend! Je blijft maar kijken omdat het zo leuk is om je eigen campagne voorbij te zien komen.’

Onthaast en kijk hier naar de livebeelden van de reclamemast bij Breda, bij het knoopunt A16 en A58.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in