Overslaan en naar de inhoud gaan

Serge Steijn treedt aan als partner bij Open Now

Medeoprichter van oud-reclamebureau Doom&Dickson wilde graag weer in een bureau meedraaien. Hij combineert dat met leiderschapscoaching.
Serge Steijn
Serge Steijn
Serge Steijn
Serge Steijn

Serge Steijn is aangetreden als partner bij Open Now, het reclamebureau dat zich richt op gedragsstrategie. Steijn kent het bureau goed, hij adviseerde het acht jaar geleden na de start al regelmatig op de achtergrond.

related partner content for mobile comes here

Open Now wacht een belangrijke periode, stelt Steijn. Door de grote interesse in gedragswetenschap kent het veel groei en belandt in een nieuwe fase. Het wil de komende jaren de belangrijkste speler worden op het gebied van gedragswetenschap, creativiteit en campagnes.

Steijn ziet grote kansen. ‘Ontwikkelingen in onder meer gedragswetenschap veranderen het vak fundamenteel’, zegt hij. ‘We staan pas aan het begin van de mogelijkheden, steeds meer adverteerders ontdekken deze extra dimensie. Open Now loopt daarin voor. Er werken zes gedragswetenschappers en evenveel creatieven. Deze combinatie van disciplines zorgt voor effectieve communicatie en campagnes.'

Leiderschapscoach

Steijn was in het verleden medeoprichter van reclamebureau Doom&Dickson dat in 2005 na vijf jaar Bureau van het Jaar werd en daarna verkocht werd aan TBWA. Daarna werkte hij een periode in Latijns-Amerika en richtte zich daar onder meer op kunstfotografie.

Terug in Nederland werd hij opgeleid als leiderschapscoach. Hij trad een halfjaar terug aan als partner bij coachingbureau Sterke Leiders en gaat gaat dat werk combineren met zijn functie bij Open Now.

Steijn: ‘Ik vind het ideaal om naast de coaching ook daadwerkelijk weer in een bureau mee te draaien. Het partnerschip was daarom ook belangrijk voor me, zodat klanten weet dat ik invested ben en het bureau vertegenwoordig.’

Inspirerend

Joris van Amerom, managing partner bij Open Now, ziet het als een groot voordeel dat hij zich naast zijn ervaring als reclameman ook heeft ontwikkeld als leiderschapscoach. Bovendien heeft Steijn een heel goede reputatie bij adverteerders, stelt creatief-directeur Lukas van de Ven. ‘Hij is ervaren en betrouwbaar en tegelijk heel open en inspirerend. Dat past goed bij ons.'

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in