Drie finalisten SJP Employer Brand


Elf bedrijven waren genomineerd . Zes gingen er door na de eerste jureringsronde. Na een tweede ronde en na stemming onder de lezers van het vakblad PW, kwamen Heineken, de Luchtmacht en EZ naar voren.
Volgende week dinsdag presenteren Heineken, Koninklijke Luchtmacht en het Ministerie van Economische Zaken zich tegenover de vakjury onder voorzitterschap van Jan Bouts van Lowe. Overige juryleden zijn Gijs Ten Kate (Inc 21), Romke Oortwijn (N=5), Toine Al (PW) en Yolanda van Die (Mazars). Criteria zijn de kwaliteit van de strategie en de positionering van de organisatie op de arbeidsmarkt, de mate van continuïteit en consistentie in communicatie en de creativiteit en vernieuwing van de campagne.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSTijdens de uitreiking van de Magneten op woensdag 1 juni wordt bekendgemaakt welke finalist de SJP-Intermediair/PW Employer Brand 2005 in ontvangst mag nemen.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid