Overslaan en naar de inhoud gaan

Drie finalisten SJP Employer Brand

Heineken, Koninklijke Luchtmacht en het Ministerie van Economische Zaken zijn de finalisten voor het SJP-Intermediair/PW Employer Brand…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Elf bedrijven waren genomineerd . Zes gingen er door na de eerste jureringsronde. Na een tweede ronde en na stemming onder de lezers van het vakblad PW, kwamen Heineken, de Luchtmacht en EZ naar voren.

related partner content for mobile comes here

Volgende week dinsdag presenteren Heineken, Koninklijke Luchtmacht en het Ministerie van Economische Zaken zich tegenover de vakjury onder voorzitterschap van Jan Bouts van Lowe. Overige juryleden zijn Gijs Ten Kate (Inc 21), Romke Oortwijn (N=5), Toine Al (PW) en Yolanda van Die (Mazars). Criteria zijn de kwaliteit van de strategie en de positionering van de organisatie op de arbeidsmarkt, de mate van continuïteit en consistentie in communicatie en de creativiteit en vernieuwing van de campagne.

Tijdens de uitreiking van de Magneten op woensdag 1 juni wordt bekendgemaakt welke finalist de SJP-Intermediair/PW Employer Brand 2005 in ontvangst mag nemen.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in