Overslaan en naar de inhoud gaan

DraftWorldwide staat bovenaan de 'PROMO 100'

De top100 van Amerikaanse communicatiebureaus met als specialisatie promotionele marketing wordt aangevoerd door DraftWorldwide.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

De 'PROMO 100' wordt opgesteld door het Amerikaanse vakblad PROMO Magazine. De positie in de ranglijst is een optelsom van netto inkomen in 2000, groei in de periode 1998 -2000 en het aantal bestaansjaren van het bureau. DraftWorldwide, eigendom van the Interpublic Group of Companies (IPG) wordt op deze lijst gevolgd door GMR Marketing, eigendom van Omnicom en Marketing Drive Worldwide, eveneens eigendom van IPG. Ook op 'The PROMO 100 Revenue Ranking', de lijst op basis van het bureau-inkomen, bekleedt DraftWorldwide een eerste positie.

related partner content for mobile comes here
Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in