Dirk Scheringa Boink


Dirk vergat dat zijn klanten machtiger zijn dan Dirk zelf. Waar hebben we eerder gezien dat het Merk van de leider groter was dan van het Merk zelf.
Dirk Scheringa vond zichzelf groter dan DSB. Had hij niet kunnen leren van ene van der Hoeven van Super Appie, ook zo’n eigen Merk dat zichzelf meer koning vond dan het Merk AH dat hij leidde?
Waarom vinden de mannetjes toch dat ze mannetje moeten zijn. De altijd zalvende woorden van mijnheer Scheringa trokken zeker in de beginfase aandacht en klanten. Maar toen het een echte Bank werd en het Merk DSBank met veel goedkoop commercial geweld zich een positie bij de Consumens verwierf toen had Dirk echt slim moeten zijn. Eén mannetje kan niet zo’n bedrijf dragen.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROS
Voor deze slimme belastingformulierinvuller was een positie op de achterbank een betere geweest dan aan het stuur. Hij vergat dat de Consumens machtiger was geworden dan hijzelf. Dat is allemaal tot daar aan toe maar DS was ten tijde van de echte nood onvindbaar. Zijn woordvoerders hadden geen positie en konden het met hun gestuntel niet meer redden. Dirk zat in zijn museum voor een Willink zijn nageltjes af te kluiven, van ergernis.
Maar met zijn klanten, de Consumens, was hij alle contact verloren. Boink.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid