Overslaan en naar de inhoud gaan

Direct Email inzetten om apps te promoten

Ik heb al enkele malen bij bedrijven meegemaakt dat het eigen personeel niet op de hoogte was dat hun bedrijf een Android of iPhone app…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Ik heb al enkele malen bij bedrijven meegemaakt dat het eigen personeel niet op de hoogte was dat hun bedrijf een Android of iPhone app had. Schande! Een app promoten begint al bij het eigen personeel en vervolgens kan deze via de opgebouwde email-database naar relaties (klanten, leden en/of prostects) worden gestuurd.

related partner content for mobile comes here

Het kan nog handiger
Uit een recent onderzoek van eMailmonday blijkt dat 'Momenteel gemiddeld 10 tot 30% van de e-mails mobiel wordt gelezen.' Wanneer je bijvoorbeeld regelmatig een nieuwsbrief stuurt is het tegenwoordig ook mogelijk dat deze detecteerd of deze wordt geopend op een Android, iPhone of Blackberry. Vervolgens kun je naast de reguliere nieuwsbrief automatisch een ander bericht naar de voorgrond brengen: 'Download nu de app voor je smartphone'. Het is een voordelige manier om op een relevantie wijze de bedrijfsapp onder de aandacht te brengen.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in