Overslaan en naar de inhoud gaan

Europese steun voor paprika- en eipromotie

Het Groenten Fruit Bureau en de Stichting Blij met een Ei gaan de komende jaren met steun van Europa promotie maken voor paprika’s en…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Het programma voor de promotie van verse groenten en fruit, in het bijzonder paprika’s, is ingediend door het (GFB). Het richt zich op de afzet van Nederlandse paprika’s op de Duitse, Britse en Nederlandse markt. Centrale punt van de campagne is een nog te ontwikkelen website. Daarnaast zijn er verschillende pr-activiteiten.

related partner content for mobile comes here

Het programma duurt drie jaar. De totale begroting is 1,8 miljoen euro. De communautaire cofinanciering van de Europese Unie bedraagt 900.000 euro.

Het promotieprogramma van heeft als naam ‘Het ei vertelt’. Met behulp van een website, banners, folders, lespakketten en advertorials, en via stands op beurzen wordt voorlichting gegeven over de code die op eieren staat. Deze code zegt iets over de herkomst. Bijvoorbeeld of ze gelegd zijn door scharrel- of biologische kippen.

De looptijd van dit programma is twee jaar en er is in totaal € 200.000 mee gemoeid. De Europese bijdrage is 100.000 euro. De andere helft wordt betaald door Stichting Blij met een Ei.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in