Europese steun voor paprika- en eipromotie


Het programma voor de promotie van verse groenten en fruit, in het bijzonder paprika’s, is ingediend door het Groenten Fruit Bureau (GFB). Het richt zich op de afzet van Nederlandse paprika’s op de Duitse, Britse en Nederlandse markt. Centrale punt van de campagne is een nog te ontwikkelen website. Daarnaast zijn er verschillende pr-activiteiten.
Het programma duurt drie jaar. De totale begroting is 1,8 miljoen euro. De communautaire cofinanciering van de Europese Unie bedraagt 900.000 euro.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSHet promotieprogramma van Stichting Blij met een Ei heeft als naam ‘Het ei vertelt’. Met behulp van een website, banners, folders, lespakketten en advertorials, en via stands op beurzen wordt voorlichting gegeven over de code die op eieren staat. Deze code zegt iets over de herkomst. Bijvoorbeeld of ze gelegd zijn door scharrel- of biologische kippen.
De looptijd van dit programma is twee jaar en er is in totaal € 200.000 mee gemoeid. De Europese bijdrage is 100.000 euro. De andere helft wordt betaald door Stichting Blij met een Ei.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid