Overslaan en naar de inhoud gaan

Desmond en Demian naar Khanna\Reidinga

Khanna\Reidinga breidt de creatieve directie uit met Desmond Lissone en Demian LaVigne.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Desmond en Demian komen over van , het  bureau dat ze een jaar terug begonnen met Gert Jan Guldemond en Hans Corssmit en waar ze de creatieve directie vormden. Daarvoor werkten ze als senior team bij Red Urban waar ze prijswinnend werk maakten voor KPN Hi, Pepsi en ABN Amro.

related partner content for mobile comes here

K\R is twee jaar geleden opgericht in Amsterdam door Rikki Khanna (ex-AKQA) en voormalig Pool-oprichter Hesling Reidinga. Het &;post-digital&; bureau werkt onder meer voor Nationale Nederlanden, TomTom en Car2Go en won recent klanten Vodafone en Crocs Europe.

In een toelichting op de aanstelling, zeggen beide partners: “We groeien momenteel hard en moesten op zoek naar mensen die het volgende hoofdstuk willen schrijven in het Khanna\Reidinga verhaal. Deze jongens hebben een geweldige trackrecord opgebouwd waar het gaat om het creëren van memorabel werk en ze passen vanaf het begin perfect in het team.”

Desmond Lissone: “K\R bestaat uit eeen cultureel zeer diverse, enthousiaste groep mensen met wie de de ambitie delen om geweldig creatief werk te maken."

 

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in