Overslaan en naar de inhoud gaan

Delta Lloyd kiest Lowe

Lowe en Draft hebben de betaalde pitch gewonnen die Delta Lloyd begin dit jaar uitschreef.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Dat meldt manager communicatie Koen van Niftrik. Aan de bureaucompetitie namen ook Young & Rubicam en S-W-H deel.
S-W-H, dat eerder ook op de longlist van Delta Lloyd stond, kwam in de competitie, nadat Doom & Dickson zich had terug getrokken, omdat dit bureau ook mee wilde dingen naar het ABN Amro-account.
Eind maart presenteerden Lowe, Y&R en S-W-H strategische aanbevelingen en creatieve voorstellen. Van Niftrik: ‘Lowe heeft de competitie overtuigend gewonnen. Hun creatieve voorstellen waren veruit het beste.’

related partner content for mobile comes here

Lowe werkt aan een nieuwe, geïntegreerde merkcampagne voor Delta Lloyd. Het account is afkomstig van TBWANeboko. De bureauselectie is begeleid door BVD Benjamens Van Doorn.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in