Nieuwe koers AllerHande
Albert Heijn gaat zich met AllerHande meer op het gezin richten, met recepten voor elke dag van de week die sneller, gemakkelijker en…

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Daarnaast gaat AllerHande meer aandacht besteden aan gezondheid, het huishouden en persoonlijke verzorging. ‘Het wordt meer Libelle-achtig’, zegt een woordvoerder.
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
De aandacht voor het 'alledaagse' gaat ten koste van het hoog culinaire, maar de ware kookliefhebber blijft ook in de nieuwe opzet aan zijn trekken komen. De nieuwe koers van AllerHande sluit aan bij de positionering van Albert Heijn als een winkel voor iedereen.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSAllerHande heeft een oplage van 2,1 miljoen. Het gratis tijdschrift, dat dertien keer per jaar verschijnt, wordt volgens Albert Heijn door 4,3 miljoen mensen gelezen (ANP).
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid