Overslaan en naar de inhoud gaan

De Telefoongids start creatie eigen banner

De telefoongids is een tijd geleden gestart met de campagne "word ook bekend". Rene Froger en z'n moppie laten dat overduidelijk zien in de…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

In mijn ogen een erg goede campagne rond een sterk en 1 centraal idee. Veel sterker dan de gele zon die Katja moet voorstellen en waarvan waarschijnlijk niemand begrijpt wat ze aan het doen is in die abri's.

related partner content for mobile comes here

Echter: recent heeft de Telefoongids dit ene centrale idee verder ontwikkeld voor Internet.

Oftewel.........maak nu je eigen banner voor je bedrijf en krijg 15 minuten een banner op de Telefoongids. Ze geven aan dat men daarmee 10.000 views krijgt.

In mijn ogen speelt de Telefoongids daarmee in op de centrale behoefte van zijn klanten. Namelijk alle kleine en middelgrote bedrijven die schreeuwen om aandacht en een instroom van klanten. Dit moet een mooie tool zijn voor de sales force van de Telefoongids. Mooi en simpel uitgevoerd.

Ben benieuwd naar de resultaten.

PS. Overigens is deze post niet bedoeld als commerciele exposure voor de Telefoongids.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in