De Telefoongids start creatie eigen banner


In mijn ogen een erg goede campagne rond een sterk en 1 centraal idee. Veel sterker dan de gele zon die Katja moet voorstellen en waarvan waarschijnlijk niemand begrijpt wat ze aan het doen is in die abri's.
Echter: recent heeft de Telefoongids dit ene centrale idee verder ontwikkeld voor Internet.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSOftewel.........maak nu je eigen banner voor je bedrijf en krijg 15 minuten een banner op de Telefoongids. Ze geven aan dat men daarmee 10.000 views krijgt.
In mijn ogen speelt de Telefoongids daarmee in op de centrale behoefte van zijn klanten. Namelijk alle kleine en middelgrote bedrijven die schreeuwen om aandacht en een instroom van klanten. Dit moet een mooie tool zijn voor de sales force van de Telefoongids. Mooi en simpel uitgevoerd.
Ben benieuwd naar de resultaten.
PS. Overigens is deze post niet bedoeld als commerciele exposure voor de Telefoongids.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid