Overslaan en naar de inhoud gaan

Weg met de reclamespoelknop

Nog maar nauwelijks bekomen van het drama van de twee kopstoten van Zinedine Zidane, komt een bonsbons van de Amerikaanse omroep ABC met…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Stel nu, stel nu, dat die geweldige kopstoot (tegen de bal) van Zizou nar de hoek in plats van recht op de keeper gegaan zou zijn? Voetbal is toeval, vaak, toch? En ook dat alles zo moest zijn in het leven, achteraf gezien, toch?

related partner content for mobile comes here

Zo filosofeerde en droomde ook Mike Shaw, directeur reclameverkoop van het Amerikaanse tv-netwerk ABC: stel, je kon de vooruitspoelknop van digitale recorders onklaar maken. Gewoon, kijkers drukken op die knop en hij doet het niet. Ze drukken er nog een keer op, maar hij weigert gewoon te spoelen.

Ja, kijkers hebben hun programma's opgenomen, en kijken toch rustig door bij reclame. Dat is geen droom, maar een streven van Shaw dat hij .

Iets serieuzer: met software bewerkstelligen dat bij reclame de dvr niet kan doorspoelen. Moet een afspraak over te maken zijn, denkt Shaw. En als de Amerikanen dan gewoon gaan plassen en popcorn maken? Doen ze niet, zegt hij, want eigenlijk diep in hun hart vinden de kijkers de reclame hartstikke leuk. Zegt Shaw.

Suggestie voor mijnheer Shaw: ga overleggen met de producenten van bankstellen; installeer software in de banken zodat deze bij reclame automatisch de kijkers vastzuigen. Kijken zul je, naar de spots van ABC, snotjongens!

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in