Overslaan en naar de inhoud gaan

De afgekeurde Duyvis-commercial 'Lucky Lips'

Het rode pak en de fuif zijn terug van weggeweest. Bart Kuiper vond bij het opruimen nog een afgekeurde Duyvis-commercial. Was de campagne…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

&;Het was voor ons een verrassing dat Duyvis na jaren terugkwam met de Duyvisman, de vertegenwoordiger in rood pak die onverwacht een fuif bezoekt. Dit keer gooit Duyvis twee vertegenwoordigers in de strijd. Bij het bouwmateriaal voor onze nieuwe site, kwamen we deze commercial tegen. Helaas nooit uitgezonden. Lucky Lips vonden wij de beste uiting in de campagne, maar de toenmalige directie dacht daar anders over. Te bloot!&

Het roept allemaal vragen op: hoe zou Duyvis hier nu tegen aan kijken? Doorstaat de campagne de tand des tijds? Hij zou ongetwijfeld rondom een programma als &;Welkom bij de Kamara&;s&; kunnen worden ingezet.

Maar vooral natuurlijk: waar gaat de nieuwe campagne heen? We zijn benieuwd naar deel 2. 

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word abonnee

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al abonnee? Log hier in