Overslaan en naar de inhoud gaan

Contentbijbel: verhalen voor de eeuwigheid

Cor Hospes presenteert nieuw boek over content-marketing.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Het is een ambitieuze titel die Cor Hospes zijn nieuwe publicatie heeft meegegeven: Contentbijbel - Hoe zorg je als merk voor verhalen met eeuwigheidswaarde. 

related partner content for mobile comes here

Woensdag presenteerde Hospes zijn boek in de Hofkerk te Amsterdam, en reikte het eerste exemplaar uit aan zijn twee buren. Zij hadden hem deze zomer geholpen toen Hospes met vakantie in Frankrijk erachter kwam dat hij zijn tas met manuscript, portermonee en laptop op zijn bank thuis in Nederland had laten staan. De buren namen de spullen mee op hun reis naar het zuiden om die langs een Franse snelweg aan Hospes te overhandigen, zo luidde het verhaal.

Passievol

Hospes is een boeiend verteller en laat dat ook in zijn nieuwe Contentbijbel zien. Via tal van cases, evangelisten, apostelen, openbaringen laat hij zien dat de basis voor contentmarketing passievolle verhalen zijn die het waard zijn om te delen, vanuit het DNA van een bedrijf, organisatie of merk. 

Cor Hospes: ‘Als er binnen een bedrijf geen liefde bestaat voor het vertellen van verhalen noch een passie voor het product, organisatie of merk, laat contentmarketing er dan liever buiten. Dat zorgt alleen maar voor droge teksten en andere doodse content. Kies niet voor content maar ga verhalen vertellen, passievolle verhalen.’

Een boek voor op het nachtkastje van iedere commmunicatieprofessional en marketeer die geinspireerd wil worden door verhalen die theorie en praktijk met elkaar verbinden.

Meer informatie en bestellen:

Contentbijbel (ISBN 9789491560743 ) is te bestellen. De reguliere prijs is € 32,-. Het boek is eveneens verkrijgbaar in de boekhandel.

Over de auteur:

Cor Hospes werkte ruim 20 jaar als zelfstandig journalist voor de belangrijkste kranten en (vak)tijdschriften van ons land. In 2009 maakte hij de  overstap naar marketingcommunicatie. Omdat hij zag dat merken zelf uitgevers werden, en storytelling en content binnen marketing een steeds grotere rol opeisten. Cor Hospes is auteur van de bestsellers ‘Alle 13 goed’, ‘Geld verdienen met social media’, ‘Verlichting in business en &;De Guerrillamarketing Revolutie&;.


 

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in