Coca-Cola wil 1 internationale campagne
Coca-Cola praat met zijn bureaus over het creëren van een internationale tv- en outdoorcampagne voor het merk. Er moet gewerkt worden aan…

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Het is niet de bedoeling dat de campagnes die lokaal worden ingezet, vervangen worden. De internationale campagne is een extra stap, zeggen bronnen tegen Adweek. Een andere bron meldt dat Coca-Cola ‘meer emotie’ wil geven aan werk dat al loopt.
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
Of de ‘Real’-pay off wordt gebruikt, is nog niet bekend. Berlin Cameron/Red Cell in New York (bedenker van ‘Real’), Mother in Londen, plus Wieden + Kennedy, McCann Erickson, Foote Cone & Belding en Ogilvy & Mather zouden allen gevraagd zijn mee te denken.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSDe bureaus hebben 1 à 2 maanden voor hun ideeën.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid