Overslaan en naar de inhoud gaan

CM bestaat 15 jaar

SMS bedrijf laat nog steeds een groei zien.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Als alternatief voor disco flyers startte Jeroen van Glabbeek met zijn studiegenoot Gilbert Gooijers in 1999 een SMS bedrijfje Club Message om het vaste uitgaanspubliek tijdig te informeren over events via SMS berichten. Deze reclame SMS-berichten bleken erg succesvol. Na SMS diensten aan vele disco’s volgden andere bedrijven, waaronder goede doelen, ziekenhuizen, maar ook de Nederlandse SMS- voor het Eurovisie Songfestival. Momenteel heeft CM kantoren in vier landen, klanten in meer dan 195 landen en worden er  per dag 3 miljoen sms’jes verstuurd.

related partner content for mobile comes here

Terwijl consumenten steeds minder SMS berichten naar elkaar versturen, blijkt zakelijke SMS nog steeds een groei markt. De omzet bedraagt 55 miljoen euro en er werken 140 mensen. De laatste jaren heeft het bedrijf uit Breda diverse branchegenoten overgenomen, waaronder Callfactory (van KPN), OneSixty en Paratel. CM viert hun 15 jarige bestaan in oktober. 

Kijk voor meer informatie over SMS in .  

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in