Overslaan en naar de inhoud gaan

Clooney gaat dood in nieuwste Nespresso-commercial

George Clooney is al sinds 2006 het gezicht van Nespresso, maar hij krijgt in de nieuwste commercial gezelschap van topacteur John…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

De nieuwe film heeft als titel ‘The Piano’. Het verhaal: George heeft net een nieuwe machine gekocht in de Nespresso Boutique en wandelt naar buiten. Maar een ... en hij komt in de hemel terecht.

related partner content for mobile comes here

Een ‘spirituele’ John Malkovich wacht George aan de hemelpoort op en alleen hij kan zorgen dat George terug kan keren naar aarde. Maar… dan moet George wel zijn geliefde Nespresso-machine inleveren...

De nieuwe film is ontwikkeld door McCann Parijs en werd geregisseerd door Robert Rodriguez, die al eerder met Clooney samenwerkte voor films als ‘From Dusk till Dawn’ en ‘Spykids’.

De commercial wordt op vrijdag 6 november internationaal gelanceerd. Nederland is pas 16 november aan de beurt. Voor die tijd kun je overigens wel fragmenten bekijken op en , plus interviews met George Clooney, John Malkovich en regisseur Robert Rodriguez, net als ‘The Making of The Piano’.

Maar waarschijnlijk staat de hele film snel op Youtube.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in