Citroën-gebouw volgeplakt
Ja, noem het maar communicatie-inflatie.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Een nieuwe auto introduceren doe je niet meer alleen via tv en de krant, maar ook via veel free publicity. En dan via internet natuurlijk. Althans: als de blogs er over gaan schrijven.
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
Wat is er aan de hand?
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSHet gebouw van Citroën Nederland is vannacht volgehangen met actiespandoeken. Uiteraard niet door een anonieme actiegroepering 'zoals aanvankelijk werd gedacht' (schrijft Citroën rellerig) , maar door het eigen reclamebureau Euro RSCG Amsterdam.
Ter gelegenheid van de 'vrijlating' vandaag van Citroën's eigen SUV: de C-Crosser.
Autoweek schrijft er in ieder geval al over.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid