Overslaan en naar de inhoud gaan

Center Parcs kiest Mindshare

Het mediabureau gaat vanuit Amsterdam het account coördineren voor drie landen.
Miniatuurvoorbeeld
Miniatuurvoorbeeld

Center Parcs gaat per 1 januari in zee met Mindshare voor de mediastrategie, -planning en inkoop voor de nieuwe campagne(s) in Nederland, België en Duitsland.

Ruud de Langen, ceo Mindshare: &;We gaan voor Center Parcs een mediastrategie ontwikkelen gebaseerd op scherpe consumer journey inzichten.&;

related partner content for mobile comes here

Andres Neira de Back, marketing director Center Parcs Europe: &;We zijn ervan overtuigd dat de inzet van Mindshare een positieve bijdrage heeft in het succes van onze campagnes.&;

Het account was in handen van Havas Media.

Center Parcs begon een nieuwe internationale campagne, gemaakt door Ogilvy & Mather Amsterdam waarin het karakter Mr. Wings centraal staat.

Meer nieuwe klanten
Recent won Mindshare al het account van Ubisoft en koos Unilever ervoor het contract met het bureau voor drie jaar te verlengen. Naar verluidt is Mindshare ook voor het Achmea-account, een van de meest prestigieuze accounts van dit moment.
 

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in