Overslaan en naar de inhoud gaan

Het PR Bureau neemt PR Stunt volledig in handen

Bureau neemt helft aandelen over van Buro Benk
Miniatuurvoorbeeld
Miniatuurvoorbeeld

Het PR Bureau BV heeft zijn zusterbureau PR Stunt volledig in handen genomen. Het heeft het belang van 50 procent overgenomen van mede-eigenaar Buro Benk in Utrecht. PR Stunt, dat sinds 2008 bestaat, was al 50 procent eigendom van Het PR Bureau.

related partner content for mobile comes here

Marnix Geus, medeoprichter en partner van , waar Het PR Bureau en PR Stunt beide onder vallen, noemt de overname een logische stap: &;Samen met Buro Benk hebben we in 2008 een mooi bedrijf opgericht en bekendheid opgebouwd. Door de jaren heen kwamen we er echter achter dat de kernactiviteit van PR Stunt – spraakmakende events en experiences ontwikkelen – beter aansluit bij ons werk dan bij dat van Buro Benk. Onze gesprekken hierover hebben geleid tot een volledige overname van de aandelen afgelopen jaar.&;

Verder integreren

PR Stunt werd jarenlang gerund door Nynke van den Broek en Marieke Leussink-Fukken. Leussink-Fukken gaat per 1 februari 2016 als Client Service Director (CSD), samen met Emilie Willems Milders, de Lifestyle & Consumer Goods-hub van Het PR Bureau leiden. PR Stunt komt hier als apart label onder te vallen. &;Er was afgelopen jaren al sprake van een intensieve samenwerking tussen de bureaus. In deze nieuwe rol ben ik medeverantwoordelijk voor het verder integreren van onze verschillende diensten op het gebied van corporate pr, marketing pr, events en experiences&;, aldus Leussink-Fukken.

Nynke van den Broek leidt sinds 2015 samen met Lorette der Kinderen een nieuwe dochteronderneming van HPB Companies, genaamd Blyde, die vertegenwoordigd is in Amsterdam en Antwerpen.

 

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in