Overslaan en naar de inhoud gaan

'Cannes-bijbel' moet kans op winnen van een Leeuw vergroten

Nina Mispelblom Beijer en Hannah Sterke doen hun Cannes-geheimen uit de doeken.
tbwa
Hannah Sterke (l) en Nina Mispelblom Beyer.
tbwa
Hannah Sterke (l) en Nina Mispelblom Beyer.

In het nieuwe online boek The Lions Share blikken Nina Mispelblom Beijer (31) Hannah Sterke (27) terug op Cannes Lions vorig jaar. Het boek is bedoeld voor creatieven en marketeers die hun kans op het winnen van een Leeuw willen vergroten. Want er is nog veel onduidelijk, stelt het duo. 

Het creatieve duo van TBWA\Neboko was vorig jaar maar liefst zesmaal genomineerd bij het prestigieuze reclamefestival, voor Goals for Equality (ING) en het Borstkanker Alfabet (Alexander Monroe Ziekenhuis). Het resultaat: ze namen 'slechts' een bronzen Leeuw mee naar huis. Hoewel het evengoed een prestatie is, bleef het duo met vragen achter. Waarom niet meer? Waarom bleven vijf van de zes inzendingen steken bij een nominatie? Wat hadden ze beter moeten doen?

Premium

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen lezen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in