'Cannes-bijbel' moet kans op winnen van een Leeuw vergroten
In het nieuwe online boek The Lions Share blikken Nina Mispelblom Beijer (31) Hannah Sterke (27) terug op Cannes Lions vorig jaar. Het boek is bedoeld voor creatieven en marketeers die hun kans op het winnen van een Leeuw willen vergroten. Want er is nog veel onduidelijk, stelt het duo.
Het creatieve duo van TBWA\Neboko was vorig jaar maar liefst zesmaal genomineerd bij het prestigieuze reclamefestival, voor Goals for Equality (ING) en het Borstkanker Alfabet (Alexander Monroe Ziekenhuis). Het resultaat: ze namen 'slechts' een bronzen Leeuw mee naar huis. Hoewel het evengoed een prestatie is, bleef het duo met vragen achter. Waarom niet meer? Waarom bleven vijf van de zes inzendingen steken bij een nominatie? Wat hadden ze beter moeten doen?
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid