Overslaan en naar de inhoud gaan

Campagne: Zaanstreek als plek om hét te maken

De campagne Zaanmakers wil de Zaanstreek positioneren als aantrekkelijke regio voor young professionals om te wonen, werken en leven.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

De campagne wil de Zaanstreek positioneren als aantrekkelijke regio voor young professionals om te wonen, werken en leven.

related partner content for mobile comes here

Branding agency Vandejong heeft de campagne gelanceerd, in opdracht van Stichting Marketing Zaanstreek. Vandejong ontwikkelde onder meer het merkconcept, de strategie, de visuele identiteit en een magazine.
In de campagne wordt de nadruk gelegd op de mensen in het gebied zelf: de Zaanmakers. Deze mensen zijn ‘smaakmakers’. Ze vormen de toekomst van de Zaanstreek en zijn verantwoordelijk voor de - wat men hoopt - derde bloeiperiode van het gebied.

Eduard Dirkzwager, Brand Manager van Stichting Marketing Zaanstreek: ‘Na tijden van voorspoed in de Gouden Eeuw en de Industriële Revolutie is de regio klaar voor de 21e eeuw. Van de windmolens in de 17e eeuw tot de creatieve industrie van nu, er is altijd gepionierd en geld verdiend rondom de Zaan. Als betaalbaar gebied op korte afstand van de metropool Amsterdam is de Zaanstreek dan ook een ideale vestigingsplaats voor starters, jonge gezinnen en beginnende ondernemers. In deze campagne willen wij dat graag laten zien.’

Strategieconsultant Cyril van Sterkenburg van Vandejong: ‘Vandejong heeft de ondernemende geest van de Zaanstreek vertaald in de campagne. Hierbij zijn we uitgegaan van de bewoners en ondernemers van het gebied zelf. In krachtige fotografie door Morad Bouchakour laten we het merkverhaal van Zaanmakers zien. Dit is een gebied waar de starters van de toekomst meer vierkante meters voor hun geld krijgen, kunnen pionieren met huizen en bedrijven, terwijl ze tegelijkertijd profiteren van de nabijheid van de Randstad. De Zaanstreek is de plek waar je het juist als ondernemende jongere helemaal kunt maken.’

Er is iets misgegaan bij het weergeven van de video. Ververs de pagina om het opnieuw te proberen.
Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in