(Campagne) Klaverblad Verzekeringen in energie
Klaverblad Verzekeringen komt 15 april met een nieuwe commercial waarin een aantal merkstrategen aan de verzekeraar voorstellen om energie…

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Maar ook in deze vierde commercial uit de reeks, laat de verzekeraar zich niet verleiden.
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
Klaverblad Verzekeringen is vorig jaar de campagne, gemaakt door BVH, gestart om meer naamsbekendheid te genereren, met als grondgedachte: Klaverblad Verzekeringen blijft gewoon goed verzekeren.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSDe themazin van de commercials is: Als je maar lang genoeg gewoon blijft, word je vanzelf bijzonder.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid