Overslaan en naar de inhoud gaan

(Campagne) Klaverblad Verzekeringen in energie

Klaverblad Verzekeringen komt 15 april met een nieuwe commercial waarin een aantal merkstrategen aan de verzekeraar voorstellen om energie…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Maar ook in deze vierde commercial uit de reeks, laat de verzekeraar zich niet verleiden.

related partner content for mobile comes here

Klaverblad Verzekeringen is vorig jaar de campagne, gemaakt door BVH, gestart om meer naamsbekendheid te genereren, met als grondgedachte: Klaverblad Verzekeringen blijft gewoon goed verzekeren.

De themazin van de commercials is: Als je maar lang genoeg gewoon blijft, word je vanzelf bijzonder.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in