Campagne Scholenactie Suriname
Bureau Doorn en Roos maakte onder het motto ‘Doekoe voor Suriname’ een commercial en advertentie, specifiek voor de Scholenactie in dat…

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Volgens Loek van Doorn van het bureau werkt PCM mee via NRC en Volkskrant). Ook dagbald De Telegraaf, tv-zender Nickelodeon en de Journaal besteden aandacht aan de scholenactie. UPC voegt het in de blokken op digitale tv in Nederland, Talpa, SBS en Net5 zenden de commercial uit, Startpagina krijgt een button en Retecool zet de actie op de site. etc.
Afgelopen week zijn alle 9000 basisscholen in Nederland via een e-mail campagne geïnformeerd en gemobiliseerd.
related partner content for mobile comes here
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROS
related partner content comes here
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid