C1000 "Nederlands grootste slager"
In dagbladadvertenties is C1000 vandaag in de tegenaanval gegaan op zuster Albert Heijn, dat maandag de vleesprijs verlaagde. C1000 noemt…

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
In de dagbladadvertenties claimt C1000, onderdeel van Schuitema waarin Ahold een meerderheidsbelang heeft, dat zij niet alleen de grootste slager van Nederland is, maar dat de supermarktketen daardoor ook 'de hoogste kwaliteit vlees tegen de laagst mogelijke prijs kan inkopen.' En zij benadrukt dat de prijzen van de genoemde 15 producten -van magere riblappen en biefstuk tot shoarmareepjes en hamburgers- geen aanbiedingen zijn, maar 'altijd laag' van prijs.
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
C1000 noemt concurrent Albert Heijn in de advertenties met naam en toenaam. De kop luidt 'De grootste slager maakt gehakt van de grootste kruidenier.' En de slogan is onveranderd 'Geen fratsen. Dat scheelt. C1000'.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid