Overslaan en naar de inhoud gaan

Bristol start nieuw winkelconcept

Modediscounter Bristol restylede zijn logo, kwam met een nieuwe pay-off en is gestart met een nieuw winkelconcept; Bristol City.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Bristol biedt betaalbare vrijetijds- en sportkleding en schoenen. Het logo van de doscounter blijft vertrouwd blauw-geel, maar is opgefrist. De nieuwe pay-off: ‘veel moois voor minder’. En in een aantal grote steden opent Bristol naast de grote vestiging ook een kleinere vestiging; Bristol City.

related partner content for mobile comes here

Bij Bristol City is het assortiment in kleding en accessoires kleiner dan bij een gewone vestiging. De eerste openingen hebben inmiddels plaatsgevonden.

In de nieuwe opzet kiest Bristol voor een industriële uitstraling. Bij de indeling kijktBristol naar de doelgroepbenadering. Elke vestiging is ingedeeld in duidelijk herkenbare ‘kamers’, voor respectievelijk mannen-, vrouwen-, kinder- en sportgelieerde collecties. Zodat de consument in één opslag een keuze uit een breed aanbod kan nemen.

Op dit moment telt Bristol 129 vestigingen.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in