Overslaan en naar de inhoud gaan

Breda krijgt dynamic identity en nieuwe slogan ‘Breda brengt het samen'

The Communication Company ontwikkelde de nieuwe identiteit van de stad.
Miniatuurvoorbeeld
Miniatuurvoorbeeld

Als basis voor de positionering gold het 'Verhaal van Breda', dat door meer dan 2000 inwoners werd samengesteld.

Cees Faes, CEO The Communication Company: 'Volgens studies is Breda boven alles een stad die kwaliteiten verbindt. Een historische omgeving met veel groen, mooie winkels met gezellige horeca, ‘work hard’ studies met een ‘party hard’ centrum; Bredanaars brengen het allemaal samen.’

Waar iedereen één nieuw beeldmerk verwachtte kwam TCC juist met het voorstel voor een dynamic identity, die door elke Bredanaar, vereniging, club, organisatie of bedrijf zelf ingevuld mag worden. Faes: ‘Basis zijn de karakteristieke drie Andreaskruizen uit het stadswapen. De nieuwe identity is in feite een uitnodiging om zelf na te denken over ‘wat Breda voor jou samenbrengt’ en dat creatief te vertalen in de kruisjes. Een logo van Bredanaars, voor Bredanaars dus.'
 

 
Credits
Strategie: Antal van Pelt, Cees Faes
Account: Anna Mae Funk, Anouck Soons
Creatie: Clemens Jonas, Roy Schellekens, Tim de Beer
Verantwoordelijk Client: Nadine Gooijers, Esther Sluijs, Jeanette Eikelenboom en meer dan 2000 andere Bredanaars.

related partner content for mobile comes here
Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in