Overslaan en naar de inhoud gaan

Boomerang Media lanceert nieuw Cardsnetwerk in restaurants

Boomerang Media heeft een nieuw Cardsnetwerk gelanceerd: Premiumcards. Het netwerk bestaat uit 250 toonaangevende, trendy restaurants en…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Het netwerk is opgebouwd uit locaties binnen het oude Premiumnetwerk. Per 1 augustus heeft Premium Media al haar activiteiten aan Boomerang Media overgedragen. De aard van de locaties uit het Premiumnetwerk was heel divers. Hierdoor was er geen sprake van een helder doelgroepprofiel. Door het terugbrengen van het aantal locaties, met de focus op kwalitatief goede restaurants, denkt Boomerang van Premiumcards een rendabel netwerk te kunnen maken.

related partner content for mobile comes here

Het netwerk richt zich op kapitaalkrachtige en hoger opgeleide dertigplussers. Campagnes hebben een oplage van 120.000 Cards. Restaurants hebben van nature een lager bezoekersaantal dan cafés. Om deze reden worden de kaarten in een kleinere oplage verspreid en wisselen de campagnes een keer per vier weken in plaats van eens per twee weken.

Boomerang Media werd in 1993 opgericht met als eerste product Freecards. Boomerang Cards worden inmiddels in negen netwerken aangeboden. Het mediapack is verder uitgebreid met Boomerang Vilt, vier Affichagenetwerken en Silverline toiletreclame.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in