
Het netwerk is opgebouwd uit locaties binnen het oude Premiumnetwerk. Per 1 augustus heeft Premium Media al haar activiteiten aan Boomerang Media overgedragen. De aard van de locaties uit het Premiumnetwerk was heel divers. Hierdoor was er geen sprake van een helder doelgroepprofiel. Door het terugbrengen van het aantal locaties, met de focus op kwalitatief goede restaurants, denkt Boomerang van Premiumcards een rendabel netwerk te kunnen maken.
Het netwerk richt zich op kapitaalkrachtige en hoger opgeleide dertigplussers. Campagnes hebben een oplage van 120.000 Cards. Restaurants hebben van nature een lager bezoekersaantal dan cafés. Om deze reden worden de kaarten in een kleinere oplage verspreid en wisselen de campagnes een keer per vier weken in plaats van eens per twee weken.
Vacatures
Communicatiemedewerker
AVROTROS(Marketing-) en Communicatiemanager
Hanab Energy SolutionsAdviseur arbeidsmarkt RDW Toezicht en Beoordeling
RDWBoomerang Media werd in 1993 opgericht met als eerste product Freecards. Boomerang Cards worden inmiddels in negen netwerken aangeboden. Het mediapack is verder uitgebreid met Boomerang Vilt, vier Affichagenetwerken en Silverline toiletreclame.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word abonnee