Overslaan en naar de inhoud gaan

Blippar opent kantoor in Amsterdam

Augmented Reality marktleider vanuit lokaal kantoor Benelux bedienen
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

 is in 2011 opgericht en heeft kantoren in Amerika (San Francisco, New York, Los Angeles, Chicago), Groot-Brittanie (London), Japan (Tokyo), Turkije (Istanbul) en India (Dehli), na de overname van het Nederlandse Layar vestigt Blippar zich in nu ook Amsterdam om klanten in de Benelux te bedienen. Door aanwezigheid van grote organisaties als Unilever, P&G en Heineken in de Benelux en met name in Nederland, is een lokaal kantoor van belang. 

related partner content for mobile comes here

Blippar’s strategie is er op gericht om een wereld te creëren waarbij de fysieke wereld middels augmented reality virtueel tot leven kan worden gebracht. Middels mobiele, wearable apparaten zoals onder andere smartphones, tablets en Google Glass is het voor consumenten mogelijk om extra informatie te verkrijgen uit producten en verpakkingen, objecten, media en reclame-uitingen. Voor merken, adverteerders en uitgevers biedt dit nieuwe mogelijkheden om consumenten te bereiken en interactie aan te gaan.  De eerste campagne in Nederland met Blippar was de Pepsi . Ruim een miljoen blikjes waren voor de Nederlandse markt voorzien van exclusieve content zoals muziek, video’s en een game. 

Blippar Benelux staat onder leiding van Arjen de Vries. De Vries werkte eerder o.a. voor Layar, De Persgroep en VNU. De Vries: &;Het Blippar platform is meer geavanceerd dan bijvoorbeeld het Layar platform. De mogelijkheden voor activatie zijn daardoor groter. Inzicht in data is essentieel bij alle partnerships die we doen. We hebben veel mooie cases met goede resultaten mbt ROI.&;

 

 

;s Vision for Glass

 

https://www.youtube.com/watch?v=YIPWq_sAC2M

 

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in