Overslaan en naar de inhoud gaan

Aldi sterkste Europese winkelmerk

Prijsvechter Aldi is het sterkste winkelmerk van Europa, zo blijkt uit onderzoek van ACNielsen onder 6000 consumenten in acht Europese…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Aldi laat 57 andere Europese retailers achter zich, die onderzoeksbureau ACNielsen meenam in zijn peiling van de sterkste winkelmerken. Aldi is in zeven van de acht landen aanwezig waar ACNielsen afgelopen zomer zijn onderzoek hield, aldus Het Financieele Dagblad.

related partner content for mobile comes here

Met een jaaromzet van ongeveer euro 37 mrd neemt het Duitse Aldi gemeten naar verkopen de dertiende plaats in op de wereldranglijst van retailers. De onderneming telt wereldwijd meer dan vijfduizend winkels.

ACNielsen onderzocht ook welke prioriteiten consumenten stellen als ze gaan winkelen. Die blijken per land te verschillen. Nederlanders zetten gemak bovenaan hun verlanglijst, terwijl voor Italianen lange openingstijden de hoogste prioriteit hebben. Voor Britten is 'one-stop shopping' de belangrijkste overweging.

ACNielsen hield het onderzoek in het Verenigd Koninkrijk, Frankrijk, Duitsland, Italië, Spanje, Oostenrijk, Denemarken en Nederland.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in