Aldi sterkste Europese winkelmerk


Aldi laat 57 andere Europese retailers achter zich, die onderzoeksbureau ACNielsen meenam in zijn peiling van de sterkste winkelmerken. Aldi is in zeven van de acht landen aanwezig waar ACNielsen afgelopen zomer zijn onderzoek hield, aldus Het Financieele Dagblad.
Met een jaaromzet van ongeveer euro 37 mrd neemt het Duitse Aldi gemeten naar verkopen de dertiende plaats in op de wereldranglijst van retailers. De onderneming telt wereldwijd meer dan vijfduizend winkels.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSACNielsen onderzocht ook welke prioriteiten consumenten stellen als ze gaan winkelen. Die blijken per land te verschillen. Nederlanders zetten gemak bovenaan hun verlanglijst, terwijl voor Italianen lange openingstijden de hoogste prioriteit hebben. Voor Britten is 'one-stop shopping' de belangrijkste overweging.
ACNielsen hield het onderzoek in het Verenigd Koninkrijk, Frankrijk, Duitsland, Italië, Spanje, Oostenrijk, Denemarken en Nederland.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid