
Albert Heijn wordt met ingang van het nieuwe seizoen voor een periode van drie jaar Official Partner van de Eredivisie CV (ECV). Beide partijen laten in een persbericht weten veel te verwachten van de komende samenwerking. De supermarktketen is daarmee een beetje de "natuurlijke opvolger" van PLUS, dat eerder deze week juist het einde van de eredivisie-sponsoring aankondigde.
Alex Tielbeke, directeur ECV, meldt o.a. dat de eredivisie zich heeft ontwikkeld tot marketingplatform als vertrekpunt van acties en dat "de merken Eredivisie en Albert Heijn qua uitstraling en imago uitstekend bij elkaar passen."
Vacatures
Marketing Manager (Maternity Cover – 6 Months)
ArtipoppeSpecialist Online Marketing
FirdaAllround Communicatieadviseur (28-32 uur)
CTGBSander van der Laan, directeur Commercie Albert Heijn: "Albert Heijn wil een supermarkt zijn die midden in de samenleving staat en waar iedereen zich thuis voelt. Als grootste supermarktketen van Nederland willen we een actievere maatschappelijke rol spelen op het gebied van sport en gezondheid. Zijnde breedtesport nummer 1 in Nederland past voetbal daar uitstekend bij." In het contract zit een optie voor nog eens twee jaar.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word abonnee