Overslaan en naar de inhoud gaan

Onna-onna: verzekering voor vrouwen

Er is een verzekeringsmerk geïntroduceerd speciaal gericht op vrouwen: onna-onna. De onna-onna autoschadeverzekering is de eerste in een…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

'De premies van onna-onna zijn vanzelfsprekend laag, want vrouwen zijn geen brokkenmakers', meldt de verzekeraar. De vrouw krijgt wel pechhulp, geen opzegtermijn, geen eigen risico, vrije garagekeuze, snelle betaling - binnen vijf dagen -, driejarige nieuwwaardedekking en handtasdekking - die ook geldt voor de inhoud, zo is de belofte.'

related partner content for mobile comes here

'In marketingtermen doet aan doelgroepsegmentatie en productdifferentiatie, en komen wij nu met een full-serviceconcept', zegt Jorissa Neutelings, directeur van onna-onna. 'We richten onze verzekeringen alleen op vrouwen en hebben afstand genomen van de eenheidsbenadering, maar ook van de stereotypen. Dat bleek uit onze interviews: de ene vrouw is de andere niet, maar ze delen wel veel waarden als het om verzekeringen gaat.'

Achter onna-onna zitten zes mensen die ervaring hebben in de verzekerings- en marketingwereld. De pay off die het bedrijf voert: onna-onna is als jij!

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in