Overslaan en naar de inhoud gaan

Aegis Media richt zich op middelenvrij adviseren

Drie trainees gaan vanaf vandaag aan de slag bij Aegis Media. Het bureau heeft constateert dat mediabureaus grote behoefte hebben aan…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Op dit moment werken mensen nog te veel vanuit hun eigen specialisaties of vanuit hun eigen jarenlange ervaring. Om dit proces te doorbreken begint Aegis Media een intensief programma waarbij drie hoogopgeleide trainees opdrachten gaan uitvoeren binnen alle onderdelen van Aegis Media.
Arjan Pomper, ceo Aegis Media: 'Mediabureaus krijgen vaak het verwijt te veel te denken en te adviseren vanuit specifieke middelen. Om het proces van middelenvrij adviseren binnen ons bureau verder te versterken, hebben we besloten een intensief traineeprogramma op te zetten. Drie getalenteerde, pas afgestudeerden gaan aan de slag in onze organisatie. Onder begeleiding van experts in het vakgebied werken ze op concrete projecten voor toonaangevende opdrachtgevers.'
Aan de orde komen onder meer media, creatie, strategie & research en online. De trainees wisselen om de 4 maanden van werkplek. Pomper± 'Dat is lang genoeg om echte opdrachten te verrichten en kort genoeg om niet te veel vakspecialist te worden. Wij verwachten dat de inzet van trainees ons zal stimuleren om nog meer dan nu middelenvrij te adviseren om zo uiteindelijk nog betere crossmediale concepten en plannen te ontwikkelen. Wanneer de trainees hun traineeship goed hebben doorlopen, biedt Aegis Media hen de garantie op een baan.'

related partner content for mobile comes here

Intensieve selectieprocedure

Aegis Media is bij de selectie van de trainees niet over een nacht ijs gegaan. Na een oproep kreeg het mediabureau een groot aantal aanmeldingen. Na een eerste selectieronde werd een groep van 10 kandidaten uitgenodigd voor een intensieve Summercourse. Hier gingen zij aan de slag met echte cases. De betrokken opdrachtgevers, waaronder General Motors (Opel Nederland), waren zeer enthousiast over de kwaliteit van de voorstellen. Na de Summercourse werden de drie toptalenten geselecteerd die de komende 16 maanden binnen Aegis Media aan de slag gaan.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in