Overslaan en naar de inhoud gaan

Aegis Media introduceert Consumer Connection Study

Research & Insights, de onderzoeksafdeling van Aegis Media, introduceert CCS (Consumer Connection Study) op de Nederlandse markt.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Het gaat om een doelgroeponderzoek onder 4.000 respondenten, die eerder voor de NOM Print & Doelgroep Monitor benaderd zijn. CCS is beschikbaar voor de labels van : Carat, Isobar, Kobalt, Posterscope en Vizeum.

related partner content for mobile comes here

CCS moet inspelen in op de behoefte van marketeers aan specifieke informatie over segmentaties, de manier waarop consumenten beslissen en de rol die media spelen in de verschillende fases van het oriëntatie en aankoopproces. En dan met name de toegenomen rol van digitale en sociale media. Daarbij is gebruikgemaakt van de mogelijkheid om een deel van de respondenten die aan NOM Print & Doelgroep Monitor te herbenaderen met aanhangonderzoek van twee keer een half uur. Deze gegevens zijn toegevoegd aan de reeds in NOM verzamelde data.

Het veldwerk van CCS is direct na de veldwerkperiode van de laatst beschikbare NOM-cijfers gedaan. De data is daarna gefuseerd. Veel aandacht is besteed aan digitale touch points, buitenreclame en sociale netwerken. Daarnaast zijn ook mediagedrag, activiteiten, interesses, attitudes, lifestyle kenmerken, oriëntatiegedrag, aankoopgedrag en informatiebehoefte in kaart gebracht.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in