Aegis Media introduceert Consumer Connection Study


Het gaat om een doelgroeponderzoek onder 4.000 respondenten, die eerder voor de NOM Print & Doelgroep Monitor benaderd zijn. CCS is beschikbaar voor de labels van Aegis Media: Carat, Isobar, Kobalt, Posterscope en Vizeum.
CCS moet inspelen in op de behoefte van marketeers aan specifieke informatie over segmentaties, de manier waarop consumenten beslissen en de rol die media spelen in de verschillende fases van het oriëntatie en aankoopproces. En dan met name de toegenomen rol van digitale en sociale media. Daarbij is gebruikgemaakt van de mogelijkheid om een deel van de respondenten die aan NOM Print & Doelgroep Monitor te herbenaderen met aanhangonderzoek van twee keer een half uur. Deze gegevens zijn toegevoegd aan de reeds in NOM verzamelde data.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSHet veldwerk van CCS is direct na de veldwerkperiode van de laatst beschikbare NOM-cijfers gedaan. De data is daarna gefuseerd. Veel aandacht is besteed aan digitale touch points, buitenreclame en sociale netwerken. Daarnaast zijn ook mediagedrag, activiteiten, interesses, attitudes, lifestyle kenmerken, oriëntatiegedrag, aankoopgedrag en informatiebehoefte in kaart gebracht.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid