
Iedereen kan een alledaags voorwerp nomineren. Daarbij ligt eeuwige roem in het verschiet. De tien ‘winnende’ voorwerpen, plus de inzenders en hun verhalen, worden tenminste tot en met 2112 ook echt opgenomen in de museumcollectie.
De campagne voor het honderdjarige museum is gecreëerd door interactief reclamebureau SuperHeroes en wordt onder meer met een film en bijbehorende website gelanceerd. Op DeTienvan2012.nl kunnen mensen zelf een voorwerp nomineren. Net zo belangrijk is een originele motivatie waarom juist dit voorwerp in het Openluchtmuseum van de toekomst thuishoort.
Vacatures
Communicatiemedewerker
AVROTROS(Marketing-) en Communicatiemanager
Hanab Energy SolutionsAdviseur arbeidsmarkt RDW Toezicht en Beoordeling
RDWEen museumjury kiest op 22 mei uit de inzendingen vijftig kandidaat-voorwerpen. Het Nederlands publiek kan vervolgens tot 31 mei stemmen. Op 1 juni worden De Tien van 2012 bekendgemaakt.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word abonnee