Overslaan en naar de inhoud gaan

Nederlands Openluchtmuseum: zoektocht naar De Tien van 2012

Vanwege het 100-jarig bestaan van het Nederlands Openluchtmuseum gaan we op zoek naar de Tien van 2012: tien voorwerpen waarvan…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Iedereen kan een alledaags voorwerp nomineren. Daarbij ligt eeuwige roem in het verschiet. De tien ‘winnende’ voorwerpen, plus de inzenders en hun verhalen, worden tenminste tot en met 2112 ook echt opgenomen in de museumcollectie.

related partner content for mobile comes here

De campagne voor het honderdjarige museum is gecreëerd door interactief reclamebureau SuperHeroes en wordt onder meer met een film en bijbehorende website gelanceerd. Op kunnen mensen zelf een voorwerp nomineren. Net zo belangrijk is een originele motivatie waarom juist dit voorwerp in het Openluchtmuseum van de toekomst thuishoort.

Een museumjury kiest op 22 mei uit de inzendingen vijftig kandidaat-voorwerpen. Het Nederlands publiek kan vervolgens tot 31 mei stemmen. Op 1 juni worden De Tien van 2012 bekendgemaakt.

Er is iets misgegaan bij het weergeven van de video. Ververs de pagina om het opnieuw te proberen.
Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in