Coebergh Communicatie & PR organiseert Incubator Dag


Wat is het geambieerde product of de service en hoe kun je daar het beste over communiceren naar welke doelgroepen? Welke middelen moet en kan je daarvoor inzetten? Of voor start-ups die al een tijdje bezig zijn: Wat is het huidige beleid? Gaat dat goed of zou een koerswijziging gewenst zijn? Die vragen komen aan de orde op deze dag. Deelnemende start-ups presenteren in maximaal 15 minuten wat ze 'doen', welke doelen het bedrijf zich gesteld heeft, welke doelgroep(en) het voor ogen heeft, hoe het zich onderscheidt van anderen en welke communicatiemiddelen tot dan toe zijn ingezet en welke verwachtingen hiervan waren. Een korte pitch dus.
Daarna gaan ze samen met Coebergh aan de slag. Het bureau biedt daarvoor een senior consultant met ervaring in het betreffende marktsegment die maximaal anderhalf uur samen met de ondernemer(s) in een 'pressure cooker' sessie gaat sparren om de communicatiestrategie van de start-up scherper te krijgen.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSIngangseisen: start-ups tot 3 jaar oud
Inschrijven: {encode="startup@coebergh.nl" title="startup@coebergh.nl"}
Meer informatie: Sjoerd van Sprang, (020) 717 88 71
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid