Overslaan en naar de inhoud gaan

Coebergh Communicatie & PR organiseert Incubator Dag

Op vrijdag 22 juni houdt Coebergh PR-speedsessies voor start-ups. Belangstellende start-ups kunnen zich vanaf deze Dag van de Arbeid…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Wat is het geambieerde product of de service en hoe kun je daar het beste over communiceren naar welke doelgroepen? Welke middelen moet en kan je daarvoor inzetten? Of voor start-ups die al een tijdje bezig zijn: Wat is het huidige beleid? Gaat dat goed of zou een koerswijziging gewenst zijn? Die vragen komen aan de orde op deze dag. Deelnemende start-ups presenteren in maximaal 15 minuten wat ze 'doen', welke doelen het bedrijf zich gesteld heeft, welke doelgroep(en) het voor ogen heeft, hoe het zich onderscheidt van anderen en welke communicatiemiddelen tot dan toe zijn ingezet en welke verwachtingen hiervan waren. Een korte pitch dus.

related partner content for mobile comes here

Daarna gaan ze samen met Coebergh aan de slag. Het bureau biedt daarvoor een senior consultant met ervaring in het betreffende marktsegment die maximaal anderhalf uur samen met de ondernemer(s) in een 'pressure cooker' sessie gaat sparren om de communicatiestrategie van de start-up scherper te krijgen.

Ingangseisen: start-ups tot 3 jaar oud

Inschrijven: {encode="startup@coebergh.nl" title="startup@coebergh.nl"}

Meer informatie: Sjoerd van Sprang, (020) 717 88 71

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in