Overslaan en naar de inhoud gaan

(Adfo Live) Philippe Baecke weet wat je echt kunt met big data

In 4 stappen big data succesvol inzetten in je CRM.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Organisaties die hun keuzes onderbouwen met data, presteren structureel beter. Maar hoe haal je kansen uit die gigantische hoeveelheid informatie? En hoe vertaal je de beschikbare informatie naar loyale klanten?

related partner content for mobile comes here

, prof. dr. aan de Vlerick Business School, op Adfo Live, geeft tijdens Adfo Live inzicht in vier cruciale aspecten bij het succesvol inzetten van big data bij CRM.

Het onderzoek van Baecke richt zich vooral op het verbeteren van Customer Relationship Management bij bedrijven. Hij vertaalt ongestructureerde data naar informatie om marketingstrategieën aan te scherpen en werkt voor organisaties als Plan Belgium, Tesco, WDM Belgium en Belgian Ice cream Group.

Kom ook naar Adfo Live, 15 en 16 september

Met ruim 100 verschillende sessies in twee dagen komen op Adfo Live alle onderwerpen voorbij die het werk van de marcomprof sterk gaan beïnvloeden, vandaag en morgen. Social pr, customer journey, digital engagement, marketingtechnology… Meer weten over Adfo Live? Ga naar de en .

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in