Overslaan en naar de inhoud gaan

13th Street Universal ruimt op

Digitale tv-zender 13th Street Universal voerde vandaag in Amsterdam, Rotterdam, Utrecht en Den Haag in Nederland een actie uit.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Digitale tv-zender voerde vandaag in Amsterdam, Rotterdam, Utrecht en Den Haag in Nederland een actie uit.

related partner content for mobile comes here

Onder het motto ‘Opgeruimd staat netjes’ voert 13th Street Universal de komende maanden een brandingcampagne. Boegbeeld van de campagne is ‘de mooie maar sluwe vrouw, gehuld in roze, die laat zien dat niets is wat het lijkt’. Ze gaf de aftrap voor de reverse graffiti-actie en zette de eerste afbeelding met een hogedrukspuit, op het plein voor Amsterdam Centraal Station.

De brandingscampagne van 13th Street Universal bestaat, naast deze stunt, uit een online en print marketingcampagne, gericht op de vrouwelijke doelgroep. Onderdeel daarvan zijn een bannercampagne via de Telegraaf Media Groep en Marktplaats, een pre-rollcampagne op meerdere vrouwenwebsites en advertenties in de nieuwsbrieven van Viva en Flair.

De printcampagne bestaat uit advertenties en advertorials in magazines Viva, Flair, Grazia en Fab.

Gelijktijdig gaat 13th Street Universal op zoek naar ‘De Moordvent van Nederland'.

Vrouwen kunnen via de website aangeven welke bekende Nederlandse man zij het meest aantrekkelijk, intelligent of rijk vinden.

De man met de meeste stemmen wordt gekroond tot ‘De Moordvent van Nederland'.

De gehele branding campagne loopt tot half mei.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in