13th Street Universal ruimt op
Digitale tv-zender 13th Street Universal voerde vandaag in Amsterdam, Rotterdam, Utrecht en Den Haag in Nederland een actie uit.
Onder het motto ‘Opgeruimd staat netjes’ voert 13th Street Universal de komende maanden een brandingcampagne. Boegbeeld van de campagne is ‘de mooie maar sluwe vrouw, gehuld in roze, die laat zien dat niets is wat het lijkt’. Ze gaf de aftrap voor de reverse graffiti-actie en zette de eerste afbeelding met een hogedrukspuit, op het plein voor Amsterdam Centraal Station.
Vacatures
Externe communicatie- en mediaspecialist
Vereniging Eigen HuisAccountmanager
SpottaAccountmanager New Business
SpottaDe brandingscampagne van 13th Street Universal bestaat, naast deze stunt, uit een online en print marketingcampagne, gericht op de vrouwelijke doelgroep. Onderdeel daarvan zijn een bannercampagne via de Telegraaf Media Groep en Marktplaats, een pre-rollcampagne op meerdere vrouwenwebsites en advertenties in de nieuwsbrieven van Viva en Flair.
De printcampagne bestaat uit advertenties en advertorials in magazines Viva, Flair, Grazia en Fab.
Gelijktijdig gaat 13th Street Universal op zoek naar ‘De Moordvent van Nederland'.
Vrouwen kunnen via de website Demoordventvannederland.nl aangeven welke bekende Nederlandse man zij het meest aantrekkelijk, intelligent of rijk vinden.
De man met de meeste stemmen wordt gekroond tot ‘De Moordvent van Nederland'.
De gehele branding campagne loopt tot half mei.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid