Overslaan en naar de inhoud gaan

ZenithOptimedia mediabureau van het jaar

ZenithOptimedia werd gisteravond tijdens de uitreiking van de AMMA-awards in de Beurs van Berlage uitgeroepen tot mediabureau van het jaar…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Het bureau versloeg de andere genomineerde, Initiative. Media-adverteerder van het jaar werd Rabobank. Exploitant van het jaar werd JCDecaux. Marlene Wickel (Jean Mineur Mediavision) kreeg voor het tweede achtereenvolgende jaar (en voor de derde keer) de Carl Lipp-prijs als mediavertegenwoordiger van het jaar.

related partner content for mobile comes here

De andere winnaars: Beste Media-/Middelenstrategie: Axe Bomchickawahwah, MindShare

Beste Mediastunt: Etcetera nieuwjaarskaart, dit jaar van Elfstedenijs, Etcetera

Beste Monomedia-inzet: Grolsch Llowlog; de grootste live weblog aller tijden, Initiative

YIM Mediatalent van het jaar: David Barens,

Hans du Chatinier-prijs voor professionals: NOM print monitor, Stichting NOM/Intomart GfK en Blue Delphi van Kobalt

Hans du Chatinier-prijs voor studenten: ‘Retail digital signage: does it really add something to a retail store?’ door Joris Oomen (RSM Erasmus University).

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in