Overslaan en naar de inhoud gaan

Triple play nog niet populair

De consument heeft amper belangstelling voor triple play, de strategie waarop telecom- en kabelbedrijven hun kaarten hebben gezet.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Volgens bureau Trendbox voelt maar 17 procent ervoor om breedband internet, tv en telefonie van één leverancier te betrekken. Het percentage lag in april iets hoger.

related partner content for mobile comes here

De Trendbox-peiling is de derde in korte tijd die een bom legt onder het idee van een loket voor alle telecomdiensten. Ook TNS Nipo (in juli) en Marketresponse (in juni) wijzen erop dat consumenten er weinig voor voelen om voor telefonie, internet en televisie naar één aanbieder over te stappen. Ze vrezen voor te veel rompslomp.

De voornaamste reden om voor triple play te kiezen, is de prijs, of zoals adviseur Geert-Jan van der Snoek van KPMG het noemt, ‘het prijsgevoel’. Versatel-topman Raj Raithatha schrikt niet van de onderzoeken. ‘Consumenten denken nu alleen maar dat ze tv via internet krijgen. Terwijl Versatel Voetbal veel méér is. Als ze dat eenmaal zien, zullen we meer abonnees werven.’ Het bedrijf heeft pas de helft van zijn nieuwe abonnees aangesloten

Bron: Volkskrant.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in