Triple play nog niet populair


Volgens bureau Trendbox voelt maar 17 procent ervoor om breedband internet, tv en telefonie van één leverancier te betrekken. Het percentage lag in april iets hoger.
De Trendbox-peiling is de derde in korte tijd die een bom legt onder het idee van een loket voor alle telecomdiensten. Ook TNS Nipo (in juli) en Marketresponse (in juni) wijzen erop dat consumenten er weinig voor voelen om voor telefonie, internet en televisie naar één aanbieder over te stappen. Ze vrezen voor te veel rompslomp.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSDe voornaamste reden om voor triple play te kiezen, is de prijs, of zoals adviseur Geert-Jan van der Snoek van KPMG het noemt, ‘het prijsgevoel’. Versatel-topman Raj Raithatha schrikt niet van de onderzoeken. ‘Consumenten denken nu alleen maar dat ze tv via internet krijgen. Terwijl Versatel Voetbal veel méér is. Als ze dat eenmaal zien, zullen we meer abonnees werven.’ Het bedrijf heeft pas de helft van zijn nieuwe abonnees aangesloten
Bron: Volkskrant.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid