Overslaan en naar de inhoud gaan

Thijs Jaski chief brand publishing Yune

Hij is nu nog head of social bij ING Nederland.
Miniatuurvoorbeeld
Miniatuurvoorbeeld

Thijs Jaski, nu nog head of social bij ING Nederland, treedt per 1 februari in dienst bij Yune als chief brand publishing. Jaski was bij ING onder meer verantwoordelijk voor YouTube-kanaal 'Only Football', waarmee hij eind vorig jaar een zilveren SponsorRing won.

Hij heeft daarnaast aan de basis gestaan van de brand publishing-activiteiten van de bank, waarin vanuit één redactionele visie en afgeleide kanaalstrategieën merkverhalen worden verteld.
 

related partner content for mobile comes here

Groeiende vraag

Jaski wordt onderdeel van het managementteam bij Yune, waarin naast managing director Pablo van den Berg ook Jeroen Dontje en Robert Doggers zitting hebben.

Van den Berg: 'We zijn bij Yune elke dag bezig met contentstrategieën, contentcreatie en productie. Dat gaat in een razend tempo. We vonden het tijd om iemand echt vrij te maken om met klanten te kunnen praten over digitale ontwikkelingen en de groeiende vraag naar brand publishing activiteiten. Thijs is een grote autoriteit op dit gebied en hij gaat onze klanten hiermee concreet verder helpen.'

Jaski: 'Ik sluit aan bij een managementteam waarmee ik dezelfde visie en passie deel. Yune heb ik bij ING leren kennen als een zeer ambitieus en kwalitatief bureau met een grote liefde voor video en creative social content. Deze stap biedt mij de kans om mijn expertise in te gaan zetten voor tientallen merken in Nederland.'

Yune is sinds 2017 onderdeel is van IPG Mediabrands.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in