Sire lanceert nieuwe campagne
De campagne loopt tot en met februari 2003 en is ontwikkeld door reclamebureau Ubachs Wisbrun. Via radio, televisie, tijdschriften, dagbladen en internet worden gezinnen in de basisschoolleeftijd (7 tot en met 12 jaar) bereikt. Huijskens & Istha corporate & financial communications verzorgt de public relations voor deze campagne.
Al enkele jaren besteden de media aandacht aan de zogenaamde ‘achterbankgeneratie’. Dit zijn kinderen van 7 tot en met 12 jaar die vrijwel altijd met de auto vervoerd worden van en naar school, sport, vriendjes of vriendinnetjes. Zij hebben het steeds drukker met allerlei buitenschoolse activiteiten: niet één sport, maar minimaal twee, niet alleen gitaarles, maar ook ‘streetdance’ en scouting. Kinderen plannen zelfs onderling steeds meer. Om aandacht te vragen voor deze ontwikkeling heeft SIRE de campagne ‘Kinderen hebben het druk….’ laten ontwikkelen. Op deze manier wil SIRE ouders een spiegel voorhouden en hen aanspreken op hun eigen levensstijl. Kinderen imiteren dit gedrag waardoor zij van jongs af aan ‘vrije tijd’ inplannen met afspraken en steeds minder onbevangen en spontaan door het leven gaan.
Vacatures
Accountmanager New Business
SpottaExterne communicatie- en mediaspecialist
Vereniging Eigen HuisAccountmanager
SpottaMichel van Honk, bestuursvoorzitter SIRE: ‘Wij signaleren in onze eigen omgeving dat niet alleen volwassenen gehaast door het leven gaan en zich laten leiden door hun agenda, maar dat kinderen dit voorbeeld volgen. Met deze campagne hopen wij een duidelijk signaal af te geven aan de maatschappij om deze ontwikkeling een halt toe te roepen. Als ouders zichzelf de vraag stellen of ze niet doorschieten in de “zorg”? voor hun kinderen heeft onze campagne haar doel bereikt.’
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid