Sony kiest Fallon als pan-Europees bureau
Sony heeft zijn pan-Europese account voor de divisie consumentenelectronica ondergebracht bij Fallon.
Na een pitch waaraan ook Abbott Mead Vickers BBDO, Bartle Bogle Hegarty, Wieden & Kennedy, Rapley Smith & Jones en het vorige bureau Saatchi & Saatchi deelnamen kreeg Fallon, onderdeel van Publicis Groupe, het account ter waarde van naar schatting 100 miljoen euro met onmiddellijke ingang toegewezen. Het eerste creatieve werk wordt in april 2003 verwacht, aldus Campaign. De keuze voor een nieuw Europees bureau is de laatste fase van een wereldwijde herziening van Sony’s bureaurelaties. Eerder benoemde de electronicagigant TBWA in Azië, mediabureau Universal McCann in de VS en vorige maand mediabureau OMD in Europa.
related partner content for mobile comes here
Vacatures
Accountmanager
SpottaExterne communicatie- en mediaspecialist
Vereniging Eigen HuisAccountmanager New Business
Spotta
related partner content comes here
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid