Bikevertising: reclame op de fiets
Studenten in grote steden kunnen voortaan op de reclamefiets stappen.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Begin 2003 worden de reclamefietsen geïntroduceerd in de steden Amsterdam, Eindhoven, Utrecht en Zwolle. Deze nieuwe manier van communiceren wordt Bikevertising genoemd en is gebaseerd op het verplaatsingsgedrag van hogeschoolstudenten per fiets, aldus initiatiefnemer Communiq uit Zwolle. De studenten worden ingezet op herkenbare, identieke fietsen. In het frame van de fietsen is een reclamevlak gemonteerd, waarop maandelijks wisselende campagnes draaien. De doelgroep van het medium zijn jongeren tussen de 17 en 25 jaar.
related partner content for mobile comes here
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROS
related partner content comes here
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid