Overslaan en naar de inhoud gaan

Performance4You verzelfstandigt Exposurebox

De Exposurebox gaat een nieuwe koers varen als exploitant op het gebied van tijdelijke buitenreclame in de openbare ruimte.
Miniatuurvoorbeeld
Miniatuurvoorbeeld

Sinds 1 april 2016 is het mediaproduct Exposurebox weer losgekoppeld van Outforce Media en gaat Performance4You zelfstandig verder met dit unieke product. Directeur en eigenaar van Exposurebox Guido Lambriks wil graag focus leggen op deze tijdelijke showrooms en de groei van de afgelopen jaren verder uitbouwen onder de nieuwe naam www.exposurebox.nl.

related partner content for mobile comes here

Lambriks: &;De afgelopen jaren is de vraag naar unieke en effectieve acties enorm gegroeid en heeft tijdelijke buitenreclame een steeds belangrijkere positie gekregen in de Out of Home-markt. Een belangrijke ontwikkeling in de markt van tijdelijke buitenreclame is het ontstaan van Pop-up stores in lege winkelpanden. Deze bevinden zich op vaste locaties en functioneren prima als tijdelijke winkel, maar als adverteerders willen communiceren op een unieke en relevante locatie, dan is de inzet van een tijdelijke showroom of Exposurebox een goed middel. De adverteerder wil steeds vaker in contact komen met de consument (interactie en engagement) en wil dat vaak op locaties waar de consument beweegt. Mensen hebben steeds minder tijd, maar het bewegingsgedrag van mensen buiten op straat is alleen maar toegenomen. Daarom willen wij de showroom naar de mensen toe brengen op locaties waar dat relevant is.&;

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in