Overslaan en naar de inhoud gaan

NL inzendingen vangen dolfijnen Corporate Filmfestival Cannes

Corporate films van ING Bank Amsterdam, Rabobank, Corporate Trailer en de Nederlandse Spoorwegen sleepten respectievelijk een gouden, en…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Deze award die in Cannes werd uitgereikt op 19 oktober jl., is een belangrijke onderscheiding op het gebied van corporate audiovisuele media. In totaal waren er ruim 650 inzendingen uit meer dan 35 landen.

related partner content for mobile comes here

Hieronder de details van de Nederlandse winnaars:

In de categorie ‘Integrated Communication’ ging ere en gouden dolfijn naar ‘Matteo’s Madness’ van Zee voor ING Bank Amsterdam, geregisseerd door Paula van der Oest. Zcene MovingMediaCompany ontving in de categorie ‘Informational Films’ een zilveren dolfijn voor ‘Rabobank Food & Agri – Global Chains’ in opdracht van Rabobank met als regisseur Bram Verlaan. In de categorie ‘Marketing Communication’ sleepte Corporate Trailer een zilveren dolfijn in de wacht voor het eigen werk ‘Corporate Trailer – Results in Business’. En Stetz werd ook bekroond met een zilveren dolfijn voor ‘Our Story’, gemaakt voor de NS met als regisseur Piet-Harm Sterk.

Bekijk alle winnaars

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in