'MGM verhoogt bod op mediatak Vivendi'
MGM verhoogt mogelijk het bod op de Amerikaanse entertainmentdivisie van het Franse mediaconcern Vivendi .

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Dat zegt een anonieme bron tegen persbureau Bloomberg, nadat Vivendi gisteren een bod van 11,5 miljard dollar op de activiteiten afwees. Naast MGM hebben ook Liberty Media , tv-zender NBC (eigendom van General Electric), Viacom en een groep investeerders rond Edgar Bronfman jr biedingen lopen op (een deel van) de activiteiten. Vivendi heeft geen uitspraken gedaan over de hoogte van deze biedingen. Het zei alleen dat het bod van MGM ‘te laag’ was (Bron: Business Nieuws Radio).
related partner content for mobile comes here
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROS
related partner content comes here
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid