Overslaan en naar de inhoud gaan

MediaBookers en Bannerwise willen online adverteren volledig selfservice maken

De twee partijen zijn een samenwerkingsverband aangegaan.
Miniatuurvoorbeeld
Miniatuurvoorbeeld

Bannerwise is de online bannertool en MediaBookers is het gratis online mediaboekingsplatform van mediabureau Abovo Media. Beide partijen willen inspelen op de trend dat ondernemers, marketeers en adverteerders &;alles zelf willen doen op het gebied van media-inkoop&;.

Joost Kortlever (foto links) van Bannerwise: ‘Display advertising was niet toegankelijk voor iedereen, mede vanwege de complexe eisen die gesteld werden rondom creatie. Wij hebben dat proces doorbroken met een gebruiksvriendelijke tool waarmee je geen kennis nodig hebt van code en design. De samenwerking met MediaBookers zorgt voor een compleet nieuwe gebruikerservaring: het hele proces is selfservice, van media-inkoop tot de inzet van creatie.&;

related partner content for mobile comes here

Jimmy van Dok, manager Innovatie bij MediaBookers: ‘Beide partijen denken hetzelfde over online adverteren: dat moest een stuk simpeler en efficiënter. Je maakt in één template je banner op, kiest je budget en eventueel je locatie, en direct staat jouw uiting op de grootste nieuwssites. Als gebruiker houd je tijdens en na de campagne realtime inzicht in de resultaten, door het gratis dashboard en integratie met Google Analytics.&;

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in