Overslaan en naar de inhoud gaan

Kruidvat biedt groepsvoordeel via Facebook

Kruidvat komt naar eigen zeggen als eerste in Nederland met groepsvoordeelaanbiedingen via Facebook.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Facebookgebruikers kunnen profiteren van extra voordeel, als zij gezamenlijk een product kopen via de van Kruidvat.

related partner content for mobile comes here

Kruidvat lanceerde eerder al de extravoordeelkaart, waarbij bestaande klanten individuele voordelen krijgen aangeboden. Daar komt nu voor de Facebook-fans een extra, sociale component bij.

Een logische stap in de marketingstrategie van Kruidvat, aldus Maarten Lelijveld, manager e-commerce Benelux: ‘We wilden echt goede deals bieden aan onze klanten en fans en Facebook biedt het juiste platform daarvoor. We hopen natuurlijk dat deze ‘deals’ veel gedeeld gaan worden via social media, wat voor ons meer exposure en klandizie kan opleveren. We spreken zo een nieuwe generatie aan.’

Digitaal marketingbureau is verantwoordelijk voor de strategie, conceptontwikkeling en realisatie van de Kruidvat Facebookpagina en het concept van Groepsvoordeel. Het bureau haalde het concept uit de VS, de aanbiedingen zijn af te rekenen via iDeal.

Anderhalve week na start heeft Kruidvat meer dan 23.000 fans op Facebook.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in