Overslaan en naar de inhoud gaan

Imagocampagne transportsector

Transport en Logistiek Nederland (TLN) is gestart met een grootscheepse campagne om het imago van de transportsector op te poetsen.…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Van 1995 tot 1998 bezigden de goederenvervoerders Nederland de slogan ;Zonder transport staat alles stil&;">'Zonder transport staat alles stil'. “Die is echt heel goed blijven hangen en vormt daarom ook de basis voor de huidige campagne,' zei een woordvoerder van TLN.

related partner content for mobile comes here

Dit keer moet 'Zonder transport geen...' het gaan doen. Daarmee wil brancheorganisatie TLN duidelijk maken dat zonder transport veel zaken geen doorgang kunnen vinden. "Denk aan kennis, zonder boeken geen kennis en die boeken moeten vervoerd worden. Denk aan eten, denk zelfs aan Sinterklaas. Zonder transport geen cadeautjes.'

Volgens TLN-voorzitter Alexander Sakkers weten mensen dat ook wel. 'De meeste mensen realiseren zich dat transport belangrijk is, maar vaak wordt toch negatief gedacht over de sector. Vrachtauto's zouden fileveroorzakers zijn, lastig op de weg en zorgen voor oponthoud.' Hij meent dat er meer begrip nodig is voor de sector. "De enkele chauffeur die zich minder professioneel gedraagt, verknoeit het voor de hele sector."

Als belangrijkste onderdeel van de driejarige campagne worden 150 speciaal uitgeruste vrachtauto's de weg opgestuurd. (ANP)

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in